Reklamácie
Ako mám postupovať pri reklamácii?
Reklamácia pri preprave
Napriek tomu, že tovar je zabalený bezpečne a takým spôsobom, aby sa minimalizovala možnosť poškodenia pri preprave, môže sa stať, že k takémuto poškodeniu obalu alebo aj samotného tovaru počas prepravy dôjde. Pokiaľ pri preberaní tovaru zistíte poškodenie na obale, skontrolujte kompletnosť zásielky, prípadne skontrolujte neporušenosť tovaru. Ak je tovar mechanicky poškodený, zásielku nepreberajte a vypíšte s prepravcom Protokol o škode. Zároveň Vás žiadame o zaslanie informačného emailu na info@senzacne.sk, aby sme sa o tejto skutočnosti dozvedeli čo najskôr a mohli ju riešiť. Následne Vás budeme kontaktovať o ďalšom postupe.
Ak zistíte poškodenie až po prebraní tovaru, oznámte nám túto skutočnosť prostredníctvom formuláru, ktorý vyplňte a pošlite spolu s tovarom do 48 hodín.
Reklamácia v záručnej dobe
Pokiaľ sa na Vašom výrobku vyskytla vada, na ktorú sa vzťahuje záruka, vyplňte prosím formulár a vyplnený nám ho spolu s reklamovaným tovarom doneste do našej predajne v Čadci alebo zašlite na nižšie uvedenú poštovú adresu prevádzkovateľa internetového obchodu Senzacne.sk. Tovar zasielajte čistý! Nezabudnite na všetky potrebné doklady, ktoré sú nevyhnutné pre spracovanie a vyriešenie Vašej reklamácie (origininál faktúry, doklad o zaplatení, záručný list).
Adresa na vrátenie tovaru alebo na zaslanie reklamácii:
Senzačne s.r.o.
Námestie slobody 61,
02201 Čadca
Slovensko
Na inej adrese balíky nepreberieme!!!
Stiahnúť
formular (docx, 9.8 kB)
Výměnný_reklamační formulář CZ (odt, 14.4 kB)
Csere_igénylőlap HU (odt, 14.7 kB)
Formular de schimb_reclamatie RO (odt, 14.5 kB)
Obrazec za zamenjavo_zahtevek SL (odt, 14.3 kB)
Formularz wymiany_reklamacji PL (odt, 14.4 kB)