Máte otázku na nami ponúkané služby? Radi Vám na čokoľvek odpovieme.

Diskusia
Komentáre

Vinicayová Marianna

Čakáme mesiac a pol na vybavenie reklamácie , rozbitý keramický súdok na kapustu, z ktorého aj kus vrchnej časti chýbalo a nebol označený akokrehký náklad, hoci sme za to zaplatili, stále sa vyhovárajú a nechcú dať ani telefón na zodpovedného pracovníka, asi bude potrebné urobiť “reklamu” na sociálnych sieťach, Dokedy ešte čakať?

Jana

Prečo sa nedá z košíka odobrať tovar?
Nastavenie na dobierku sa nedá nastaviť stále ukazuje vybrať dopravu.
Chcem na dobierku platba pri prebratí tovaru.

Natàlia Egriová

Prečo neberete telefon a prečo neviem nič o stave mojej objednavky?

Ďalej

© 2019 Senzačne s.r.o., system UPgates, Mapa stránky, RSS