Reklamácie

Ako mám postupovať pri reklamácii?

 
 
Reklamácia pri preprave
 
Napriek tomu, že tovar je zabalený bezpečne a takým spôsobom, aby sa minimalizovala možnosť poškodenia pri preprave, môže sa stať, že k takémuto poškodeniu obalu alebo aj samotného tovaru počas prepravy dôjde. Pokiaľ pri preberaní tovaru zistíte poškodenie na obale, skontrolujte kompletnosť zásielky, prípadne skontrolujte neporušenosť tovaru. Ak je tovar mechanicky poškodený, zásielku nepreberajte a vypíšte s prepravcom Protokol o škode. Zároveň Vás žiadame o zaslanie informačného emailu na info@senzacne.sk, aby sme sa o tejto skutočnosti dozvedeli čo najskôr a mohli ju riešiť. Následne Vás budeme kontaktovať o ďalšom postupe.
Ak zistíte poškodenie až po prebraní tovaru, oznámte nám túto skutočnosť prostredníctvom formuláru, ktorý vyplňte a pošlite spolu s tovarom do 48 hodín. 
 
Reklamácia v záručnej dobe
 
Pokiaľ sa na Vašom výrobku vyskytla vada, na ktorú sa vzťahuje záruka, vyplňte prosím formulár a vyplnený nám ho spolu s reklamovaným tovarom doneste na niektorú z našich predajní v Čadci a Veľkom Rovnom alebo zašlite na nižšie uvedenú poštovú adresu prevádzkovateľa internetového obchodu Senzacne.sk. Tovar zasielajte čistý! Nezabudnite na všetky potrebné doklady, ktoré sú nevyhnutné pre spracovanie a vyriešenie Vašej reklamácie (origininál faktúry, doklad o zaplatení, záručný list).
 

Dokumenty

Formulár (9.77 KB | DOCX)

Kupujúci


Reklamačné údaje